Det er vigtigt med digital synlighed, hvis man i dag vil nå længere ud med sin kunst og sine produkter.
Kunst og identitet hænger sammen for mange kunstnere og det kan for mange føles overfladisk og måske for ”sælgeragtigt” at offentliggøre indhold om sig selv, som om det var en vare. Men sådan behøver det ikke være. Det er vigtigt at have sig selv med hele vejen, så arbejdet med at nå ud til dit publikum bliver både givende og sjovt.
På dette fyraftensmøde kigger vi på, hvordan man finder balancen mellem at markedsføre sig selv og sine produkter, samtidig med at man ikke mister sig selv undervejs.
Hvilket indhold kan man som artist skabe, der gør at folk har lyst til at følge med på sociale medier og hvordan skal man interagere med sit publikum.
Vi ser også på, hvad der virker godt og hvad der ikke virker og på hvordan vi kan bruge den viden til at skabe en interessant digital profil hvor integriteten er bevaret?
På mødet får du konkrete værktøjer til at planlægge og skabe indhold på en kreativ måde, som er unik for dig, samtidig med at du vedligeholder og gror din fanbase.
Forudsætninger
Computer eller smartphone med Zoom installeret.
Hovedtelefoner + hurtig internetforbindelse anbefales.