SoMe

Facebook, Instagram, #hvornåroghvordan

Kursusnummer / 02-18
Dato / 22. marts + 4. april 2018
Tid / kl. 10 - 14.30 begge dage
inkl. frokostpause
Underviser / Camilla Moresco
Sted Dansk Artist Forbund, Dronningensgade 68, 1420 Kbh. K
Deltagere
 / 12
Medlemspris /  500 kr.
Ikke- medlemspris /  1600 kr.
 
 

Om kurset

Stort set alle danske brands er på sociale medier. Sociale medier er nemlig en umiddelbart nem måde at komme i kontakt med eksisterende og kommende forbrugere og fans - hvad enten man ønsker at skabe opmærksomhed, loyalitet eller generere salg.

Men hvordan fungerer de enkelte platforme, hvor adskiller de sig fra hinanden, hvordan bryder man igennem støjen fra alle andre – og hvordan måler man effekten af ens indsats?

Kom ind i maskinrummet
Dette kursus tager deltagerne med i maskinrummet på sociale medier og gennemgår matematikken bag, håndteringen i praksis, samt tips og tricks til en optimeret tilstedeværelse - både hvad angår strategisk sigte, typer af indhold, brug af indsigter og målrettet annoncering.

Første del af kurset skal ruste deltagerne til selv at udforme en strategi og indholdsplan for deres sociale tilstedeværelse, som vi i anden del gennemgår og giver feedback på – enten i mindre grupper eller individuelt.

Deltagerforudsætninger
Deltagere på dette kursus forventes allerede at benytte sociale medier og have styr på den almindelige brugerflade. 

Medbring gerne egen computer eller iPad. 


Camilla Moresco

- har arbejdet med sociale medier siden 2010. Dengang i tæt samarbejde med en række danske artister, senere hen festivaler og andre musikinitiativer. I dag sidder hun hos reklamebureauet Wibroe, Duckert & Partners, hvor hun er strategisk ansvarlig på social media-indsatsen for nogle af landets største brands. 


Dansk Artist Forbund Dronningensgade 68 1420 København K tel 3332 6677       About us in EnglishCookie politik
Søgemaskineoptimering og CMS