Du er på Facebook, men har brug for at styrke din tilstedeværelse på Danmarks suverænt mest brugte og største sociale medie. På to dage får du inspiration og redskaber til at løfte din kommunikation med din målgruppe et skridt videre.
Gennem oplæg og øvelser kommer vi rundt om relevante værktøjer og tager diskussioner om best practise og strategiske valg.
På kurset arbejder vi med at dit personlige ståsted i forhold til at engagere og kommunikere med dit publikum og målgruppe - og du bliver afklaret om hvilke ressourcer, du skal investere i din tilstedeværelse på Facebook.
Over to dage kommer vi omkring
• Hvem er din målgruppe
• Profil eller side?
• Hvad fortælles, hvor tit og hvordan gør du det ?
• Billeder og din kommunikation med brugerne
• Inspiration og eksempler på, hvordan du aktiverer brugere
• Hvilke data Facebook stiller til rådighed
• Algoritmen - hvordan Facebook sorterer vores indhold
• Hvilke overvejelser du skal gøre dig, hvis du vil annoncere på Facebook
Individuelt Facebook tjek
Deltagere tilbydes et 30 minutters individuelt Facebooktjek - i forlængelse af kurset (onsdag den 8/5 + torsdag den 9/5 ml. kl. 15-17 og fredag d. 10/5 kl. 10-13)
Du tilmelder dig ved kursusstart, efter ”først til mølle” princip.
De individuelle sessions kan IKKE bookes på forhånd.
Dette kursus retter sig mod kreative, der bruger Facebook til at være i samspil med brugere omkring deres virke eller produkt.