Presserådgivere |
![]() |
|
||||||
Annette Wigandt har i 14 år haft sin gang på det multinationale musikselskab Universal Music som Promotion Director. Siden 2004 har hun haft sin egen virksomhed Wigandt Inc., som beskæftiger sig med management, PR og projektledelse indenfor kunst- og kulturverdenen. Primære fokus er musik, comedy og billedkunst på det strategiske såvel som det operative niveau. |
||||||
|
||||
Salli Mortensen har 16 års erfaring med tv- og presseeksponering af musikere, kunstnere og artister. Salli ejer firmaet Alphahun og er bl.a. personlig publicist for L.O.C. og Aura Dione og PR-ansvarlig for bl.a. Cirque du Soleil og Sommerballetten på Bellevue Teatret. |
||||||
|
||||
Allan Skov er indehaver af Friendly PR og har arbejdet med PR, marketing og strategi i musik- & kulturbranchen de sidste 18 år, bl.a for danske artister som Lowly, PRISMA, Pernille Rosendahl, TopGunn, Agnes Obel, Bisse og Peter Sommer m.fl. Dertil udenlandske artister som Father John Misty, Kylie Minogue, Arlo Parks, Tiesto, Jungle, Girl In Red og Nick Cave m.fl. Han har desuden arbejdet med strategisk PR og marketing for spillesteder og klubber i Kbh. |
||||||
|
||||
www.nissenco.dk
|
||||||
|