Udbetaling af tilskud

  • Et tilskud fra DAF kan først komme til udbetaling, når projektet er igangsat.
     
  • Det er kun den person eller organisation, der har ansøgt og modtaget tilskuddet, der kan henvende sig og anmode om udbetaling af tilskud.
     
  • Der skal indsendes dokumentation for projektet (faktura/udgiftsbilag, flybillet, cd/dvd, program eller lign.) samt reg. og kontooplysninger samt CPR-/SE-/CVR-nummer. Dokumenter kan indsendes som scannede dokumenter via mail til DAFs kasserer Allan Holbæk på 
     
  • Husk at kreditere DAF på cd/dvd-udgivelser, forestillinger, shows og film. 
     
  • Penge, der ikke er kommet til udbetaling efter et år fra tildelingsdato, går tilbage til puljen.

  • Øvrige spørgsmål vedr. udbetaling kan rettes til Allan Holbæk på tlf. 3332 6677.

Tilskud og dagpenge

Er du medlem af en a-kasse, skal du være opmærksom på, at et tilskud kan have indflydelse på din dagpengeret, og vi opfordrer dig til at kontakte din a-kasse, hvis du har spørgsmål i denne forbindelse.

Skat og viderefordeling

Vi gør opmærksom på, at tilskuddet indberettes til SKATs eIndkomst-register, og vi anbefaler dig at tjekke, om indberetningen er korrekt i din skattemappe hos SKAT. Modtager du tilskud på vegne af flere personer, skal du være opmærksom på, at du som ansøger skatteoplyses på hele beløbet. Du kan dokumentere viderefordeling af beløbet overfor a-kasse eller SKAT i et splitbilag.

Læs mere om eIndkomst-registret

Dansk Artist Forbund Dronningensgade 68 1420 København K tel 3332 6677
Søgemaskineoptimering og CMS